تنهای متفاوت
 
  سه شنبه 6 خرداد 1393  1:14    نوشته شده توسط :  یه دوست

به نام خدایی که شاهد تمام دلتنگی های من است....

من همینم

نه چشم های
آبی دارم

نه کفش های پاشنه بلنــــــــــــــــد

کتانی می پوشم

موهای بلونـــد هم ندارم

عشوه ریختن را خوب یادم نداده اند

وقتی از کنارم رد می شوی

نگران پاک شدن
رژ لب و ریملم نیستم

بوی ادکلنم مستت نمیکند

لاک ناخن هایم از صد متری داد نمی زند

لاس زدن بلد نیستم
 
خدایــــــــــــــــم را با تمام دنیا عوض نمیکنم

شبها پایه ی پرسه زدن در خیابان ها و میهمانی نیستم

بلد نیستم تا صبح پای گوشی پچ پچ کنم و بگویم دوستت دارم وقتی

 حتی به تعداد حروف دوستت دارم دوستت ندارم

ولی اگر بگویم دوستت دارم دوست داشتنم حد و مرز ندارد...!

من خالصانه همینـــم..!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: